Welcome to Choc.Alert!


Welcome to Choc.alert! Satu Malaysia. Satu choc.alert. ;)

Make your day sweet as sweet as our chocolates! You choose. We design. ;) ... Risau harganya? No worries... harga sangat berpatutan. Yang penting, sekali cuba, nak lagi..dan lagi..

Choc.alert mementingkan kualiti, bukan hanya sedap di makan tetapi juga kelihatan menarik.Kami mementingkan kualiti kerja yang kemas dan bersih. Customade, Cool, Chicky and variety choice of packaging gives u full satisfaction and of coz make ur chocolates looks so delicious...YUMMY! Enjoy!! ;)

Tuesday, November 23, 2010

World of Chocholates! Yummy!!

Selamat Datang ke dunia choc.alert! Di choc.alert, anda boleh membuat tempahan utk pelbagai majlis dan keraian. Apa sahaja yang memerlukan kami MEMANISKAN majlis anda, insyaallah, kami akan bantu untuk merealisasikan impian anda... Pelbagai pilihan coklat dan packaging yang menarik bersesuaian Tema dan yang pasti mesti mengikut Budget yang anda beri. Jangan gusar, harga mampu milik. Yang penting, walau harga yang sangat berpatutan, kualiti coklat tetap kami utamakan. Design yang Up to date. Anda bukan sahaja mendapat coklat yang sedap di makan, malah cantik dipandang. Packaging yang menarik hanya terdapat di choc.alert! We serves d best! ;)

No comments:

Post a Comment